Mapa

Dades personals

La meva foto
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Arxiu del blog

dimecres, 24 de febrer del 2010

Jardins del Palau de Pedralbes




Els origens del Palau de Pedralbes és remonten al segle XVII quan les finques de Can Feliu, Can Baldiró i Can Cuiàs de la Riera del Barri de Les Corts, passaren a formar part de la Finca Güell.
L'any 1918 l'Eusebi Güell cedí part de la seva finca a la Corona.
Els arquitectes Joan Martorell i Montells, Antoni Gaudí, Eusebi Bona i Francesc Nebot hi han intervingut en les diverses reformes que s'hi han fet des de la primitiva masia de Can Feliu. Els jardins són obra d'en Rubió i Tudurí. Són importants per la seva antigüitat, la seva extensió i la gran quantitat d'arbres poc coneguts que hi ha.
Actualment en el Palau hi ha els museus de la Ceràmica, Arts Decoratives i Indumentària.
A l'hora de pintar era dificil decidir-se ja que és un parc molt frondós i tot era verd, he escollit aquest troç de camí pels arbres i les ombres del terra