Mapa

Dades personals

La meva foto
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Arxiu del blog

dimecres, 7 d’abril del 2010

Jardins del Palau Robert


El Palau Robert és un edifici neoclàssic de finals del segle XIX ubicat al Passeig de Gràcia a tocar la Diagonal. L'any 1981, la Generalitat en va adquirir l'edifici, les dependències annexes i els jardins. Actualment és la seu del Centre d'Informació de Catalunya . Compte amb sales per exposicions . Els jardins són oberts al públic i a l'estiu s'hi celebren concerts. Són jardins molt atapeïts i ombrivols per la gran quantitat de vegetació. Estan molt ben cuidats i sorpren trobar un indret amb tanta pau i calma al bell mig de la ciutat.
----------------------------------------------------------------------------------
El Palau Robert es un edificio neoclásico de finales del siglo XIX situado en el Paseo de Gracia/Diagonal. En el año 1981, la Generalitat adquirió el edifico, sus anexos y jardines. En la actualidad es la Sede del Centro Informativo de Catalunya además de disponer de salas para exposiciones. Los jardines están abiertos al público, celebrándose en verano, conciertos en ellos. Son unos jardines muy bien cuidados, umbrios, de abundante vegetación. Sorprende encontrar un remanso de paz y tranquilidad en medio del caos de la ciudad.