Mapa

Dades personals

La meva foto
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Arxiu del blog

dissabte, 13 de febrer del 2010

Taller de la Teresa Jordà Vitó

A Terrassa avui hi feia fred, el que contrastava amb la calidesa amb que la Teresa Jordà Vitò ens ha rebut al seu taller, on hem pintant i disfrutat de la seva hospitalitat.




Aquarel·listes de l'agrupació de Girona pintant al taller de la Teresa




Racó del taller amb cafeteres



Un altre racó del taller




L'aquarel·la que ha pintant la Teresa Jordà Vitó

Conec des de fa anys les aquarel·les de a Teresa Jordà així com la seva trajectòria plena d'éxits. El que no coneixia però era la seva pintura sobre seda i m'ha deixat encisada.

Ha estat un dia rodó. Pel matí s'ha pintat, després hem dinat al mateix taller i per la tarda a visitar la casa Sagrera que compte amb una sala dedicada a Martínez Lozano.



Al Pestatge i Flors de paper, dues de les notes que he fet.

1 comentari:

Jordà Vitó ha dit...

quin dia més guapu! hi tornarem!!
tonet