Mapa

Dades personals

La meva foto
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Arxiu del blog

dimecres, 13 de gener del 2010

Parc de l'Espanya Industrial








Fa dies que segueixo les anades i vingudes de "La Colla dels dimecres" de manera virtual. Al veure que avui anaven al Parc de l'Espanya Industrial, al costat mateix de casa, m'he dit: ara o mai.
Ha estat un encert ja que he retrobat antics companys que feia anys que no veia, també n'he conegut de nous.
El de l'Espanya Industrial és un parc que he vist neixer. Antigament l'espai era una fàbrica tèxtil fundada per la familia Muntades el 1847 en el municipi de Sants. coneguda com a "Vapor Nou" en contraposició al "Vapor Vell" també instal·lada a Sants i que feia panes i velluts. Als anys 60 del segle passat la fàbrica va traslladar-se a Parets i, gràcies a les reivindicacions dels veïns, l'any 1985 s'inauguraba el parc dissenyat per l'arquitecte basc Luis Peña Ganchegui.
Darrerament, ha estat molt temps en obres i tot just a primers d'any l'han tornat a obrir.
He estrenat la meva primera "Moleskine" per aquarel·la. L'ocasió s'ho valia i el resultat m'ha agradat força.