Mapa

Dades personals

La meva foto
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Arxiu del blog

dimecres, 20 de gener del 2010

El Gòtic



Plaça de Sant Felip Neri





Carrer de Sant Felip Neri

Un altre dimecres amb "la colla". Avui la cita era al Barri Gòtic i uns quants ens hem decidit per la Plaça de Sant Felip Neri.
Es una plaça petita i amagada que ocupa l'espai on hi havia hagut el Cementiri Medieval. Actual hi ha l'Església i l'escola del mateix nom i els gremis de Perolers i Sabaters (museu del calçat antic).
En algunes façanes de la plaça s'hi podem veure les emprentes que van deixar els impactes de bales i metralla conseqüència de la guerra civil espanyola, quan les forces profranquistes van pendre Barcelona.
Actualment és una plaça tranquil·la on s'hi respira silenci i pau.