Mapa

Dades personals

La meva foto
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Arxiu del blog

dilluns, 31 d’agost del 2009

Niqab


El País, lunes 31 de agosto del 2009 - La cuarta página
El "burka" llega a nuestras puertas
El artículo de Nicole Muchnik que ha traducido María Luisa Rodríguez Tapia y que ha ilustrado Eulogia Merle además de bien escrito refleja un problema que muchas veces banalizamos o no lo tratamos con la rigurosidad con que ella lo ha hecho.
No voy a negar que es un tema que a mi me preocupa y mucho. Empecé este blog con "Burka", una acuarela muy parecida a esta aunque de otro color.... y una reflexión mucho más escueta aunque comparto al cien por cien su punto de vista.
Queria hacer una síntesis de su artículo pero creo que intentaré escanearlo dado su interés.