Mapa

Dades personals

La meva foto
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Arxiu del blog

dimarts, 17 de febrer del 2009

BURKA


Fa uns dies va arribar a les meves mans un exemplar de La National Geographic on hi havia una recopilació de fotografies diverses.
N'hi havia moltes i molt boniques però n'hi va haver una que em va impressionar tant per la bellesa i qualitat de la fotografia com pel seu simbolisme. El seu autor, Tom Abercrombie, la titulava: Injusticia.
No vaig poder resistir-m'hi i amb "quatre taques i un gargot" vaig intentar captar el simbolisme ja que no la bellesa de la fotografia.
Sento un gran respecte per totes les cultures i tradicions però no pels fanatismes que s'hi amparen.
No puc entendre com un pare, un fill, un germà, un marit, un home, un ser humà en definitva pot esclavitzar i maltractar a una mare, una filla, una germana, una dona, simplement un altre ésser humà.
¿Que vol dir la dona amb la gàvia amb dos ocells damunt el cap?. Que es sent igual que ells..... que encara té menys llibertat que ells........No vol dir res o vol mostrar-nos la INJUSTICIA.