Mapa

Dades personals

La meva foto
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Arxiu del blog

dilluns, 20 d’abril del 2020

DES DE CASA I CONFINATS

DES DE CASA I CONFINATS

Mai haguès imaginat que un virus atures el món i que ens hauríem de quedar tencats a casa els, que no som estrictament necessaris i hem tingut la sort de no emmalaltir o morir.
Amb  tant dies a casa, l'aillament obligat va començar el 14 de març, però jo ja hi duia quinze dies a casa per questions de salut, he tingut temps de dibuixar, pintar i tornar al blog que el tenia ben abandonat.
Els primers dies, al no trovar-me be no vaig fer res, per lo que aquest recull comença el 14 de març.
Els primers deu dies em vaig dedicar a les cebes, ja en tenia experiència d'un altre temporada que em vaig haber de quedar a casa


Confinament dies 1 a 10

 





Cebes

Un cop recuperat l'hàbit, vaig intentar fer el que em rondava pel cap de feia temps i que, per mandrà o ves a saber que, no m' hi atrevia, COLLAGE.
Es un tema que m'interessa i n'he fet molt poc.


Confinament dies 10 al 20



                            Carrer mig imaginat des de la terrassa de casa.                                      Collage i aquarel.la


Un altre propòsit era aprofitar el que tingués per casa, aquarel.les que no m'interessaven, restes de papers, ........i decantar.me cap a l'abstracció



Aquarel.la sobre paper fet a mà




                        Flor. Inici del buscar, esqueixar i enganxar





Tècnica mixta i collage



Abstracció. Aquarel.la sobre paper oriental.



Confinament dies 20 al 30


Remenant pel bagúl dels records, he trobat unes tires de paper de les que queden quan talles el full d'aquarel.la per fer obres de mida concreta. M'han anat perfecta per fer una sèrie d'acordions. Alguns només en aquarel.la però la majoria en aquarel.la i collage.
Els acordions són a dues cares.



                                        Pintures rupestres i petroglifs






La Mar: Peixos i Meduses (aquarel.la i collage)






Els carrerons dels gats (Aquarel.la i collage)




Confinament dies 31 al 40





El patí de l'Anna 

Confinament del dies del 40 al 50






                                       Lauritzen Gardens. Kenefick Park. Omaha.Nebraska





                                                         Granotes. Aquarel.la i collage



Confinament dies 50 a 60





Sant Jordi, roses i dracs





Torrentera a l'Hortal. Llers




                                         
                                                                Plantes de la terrassa




El Doll


                                                                     Feelings

Dos mesos sense sortir de casa. Ara ja es pot sortir pels voltants de casa i a l'hora estipulada. Es un respir però esperem que no hi hagi cap rebrot.
He ssolit el repte que em vaig proposar de treballar amb els pocs material que tinc per casa.