Mapa

Dades personals

La meva foto
Com a pintora, la meva obra no pretén ser una còpia de la realitat, sinó reflectir l'impacte que aquesta em produeix. La meva formació com a psicòloga fa que, per a mi, la pintura sigui una projecció de sentiments i sensacions del meu món intern. Com tots els pintors actuals, he rebut el mestratge de totes les escoles pictòriques anteriors però amb qui em sento més identificada o influïda, diria que és amb la pintura Romàntica, el Zen i amb L'Expressionisme Abstracte, que ens mostren a través del paisatge la soledat i el buit de l'ésser humà. Tant de bo, algun dels meus quadres generés en l'espectador un moment d'insight que li permetés copsar aquestes sensacions.

Arxiu del blog

dimecres, 9 de juny del 2010

Institut del Teatre

La previsió era anar a pintar per Montjuic però el temps no ha acompanyat i ha calgut aixoplugar-se sota la porxada de l'Institut del Teatre. Dues són les coses que m'han cridat l'atenció una pared "plateresca" plena d'olles de ceràmica, totes diferents i molt ben distribuïdes i un personatge d'un cartell


L'olla
Personatge. Amadeu Ferré i Mas

Los soportales del Institut del Teatre nos han guarecido de la lluvia y posibilitado pintar. Me ha llamado la atención el personaje de un cartel y una pared "plateresca" cuajada de ollas de cerámica, todas distintas y con una distribución equilibrada.